BitterSweet Memories



ESPIYEMM
25 Mar 2013 | 01:06 | 0 comments

Hello and assalamualaikum world :*
gila lama tak update sini, ni first post untuk 2013 maybe. '-'
act aku tatahu nak update apa. no point.

sedar tak sedar, dah 17 tahun dah aku.
nak ESPIYEM dah aku :(
sangat takut okay.
dalah amik 10 subjek. brrrrr
aku sangat sangat lemah dalam english, chemist, fizik. yang lain kira bolehhhlahh
kat tusyen cgu koh lah yang selalu jadi penceramah tak berbayar
dalam banyak2 ceramah dia, semalam yg paling2 bg aku sedar
cgu kaitkan mak bapak
mmg baru sedar time tu, sebelum ni aku relax je tp bila cgu cakap pasal mak ayah, aku jadi gelisah :(
boleh ke aku bg result lawa nanti ? kalau tak macam mana ?
aku terlalu takut untuk fikir semua tu, fehh ayat. sastera habis. hahah
tp tu lah kenyataannya, aku takut :'/
aku takut aku belajar selama ni sia2, last2 spm result aku tak lawa mcm yang aku nak.
kesian kat mak ayah aku hanta aku pegi sekolah. :(

Cgu koh cakap belajar ni kene tenang, cool.
aku... aku.. err aku cengtu dah kot. haha
the problem now is, aku mcm blur bila aku buat latihan sesorg, kt rumah
kat sekolah amboihh kemain cepatno dapat idea, tp kekadang tk jugak idea tu keluar -.-

K sebelum exam semakin dekat. ceh jauh lagi sebenarnya tp bg aku dekat sangat2 dah -.-
aku nak mintak maaf kat semua org yang aku pernah buat salah, terutama AZIM dgan ATAP.  
aku paling banyak salah kat korg maybe :'3 atap tu cerita lama, closed.
azim nih :'3 aku mintak maaf sebab layan kau teruk dulu, aku just terkilan dgan apa yang jadi. and that things make me change. sorry.

Aku harap bukan macam ni lah muka aku nanti bila examnye :(

yes imreally really scared for all of this :'|

okayyyyyyyyyyyyyyyy
that all for today sebelum aku mengedik lagi banyak :'3
k bye assalamualaikum :'*





Older Post

The Hot Person


Sarah Afiqah Sofee

Hey! I'm sara, Lives in perak, Malaysia. And I love blogging! welcome to my world :)

The Navi

••► The Hot Me

••► Boyfriend ♥ Girlfriends

••► Speak & Darlinks

••► Entry

The History

••► Welcome 2013
••► untitlesuntitled
••► Untitled
••► untitleduntitled
••► Ohh UPSI
••► UNTITLED
••► okay fine
••► my heart is bullshit
••► ok dia pulak :'(
••► NO TITLE

Big Thankies

Skin Made By: Nana Asha
Backgrounds and Header: Made By Nana Asha