BitterSweet Memories



Ohh UPSI
1 May 2012 | 00:09 | 0 comments
hyee
blog kita dah bersarang . ada nampak tak sarang tu ?
tade ? okay tipu jea :3

EH EH
semalam kita pergi UPSI .
alaa upsi kat tanjung malim tu .
2 hari 1 malam . kejap sangt :/ nak lama lagi
sumpah seronok pergi situu woo
macam macam dapat
dapat jelajah kolej tu , dapat jelajah U baru yg dekat Proton City tu .
U tu besar di lebih kurang 15 16 kali ganda rumah anda . and abang tu cakap U tu baru siap fasa pertama . dia ada 4 fasa . 2020 ke 22 baru siap sepenuhnya .
besar tak besar tmpat tu . shari pusing tak habis . hokk hokk :3

kita jumpa kawan baru . tehee
yang tudung merah tu . hee
tudung putih ila , baju biru atifah , tudung merah dina (:

Abeyy fasi kat upsi tu betol buat gila . ha ha ha
muka dia sejibik macam ahrep tokk
begini , petang tu ade riadah , pegi lah gym yang ade kat U tu .
nak balik tu kene naik bas . jalan nak pegi bas aku nampak 'ahrep'
laju jea aku jalan nak pegi negor
tgok salah orang T_T
dalah muke same , mata 4 pun sama , tinggi pun sama . T_T


yang kanan tu Ahrep yg original . yg kiri tu . ade nampak macam Ahrep tak ?
ade kan . betol kan ade .
tak nampak ? suke bg aku malu |_|
aku ambik gambar dia snyap snyap .
see dia pandang . pastu usha aku , ila dgan atifah laen macam . haha
engt nak ambik bg nampak muke dia sejelas jelasnya .
tapi tulah
nampak jea 3 orang n dia pandang . mcam mane nak ambik
:(

lantaklah . tak jejaskan aku punya beras kat rumah pun
btw pegi situ seronok sangt :'>
dapat baju free . DUA lagi .
kau hado ? tado kan . haaa
nak pegi lagi taun depan tp dia kata yg tu tuk budak fom 4 jea ;'(
taun depan aku fom 5 . tak dapat lerrr

k aku tulis panjang panjang tade sape pun nak baca ;'(
aku tulis pun mmg menunjukkan yang aku teruja gila pergi situ . kan kan kan
kbyee T_T





Older Post | Newer Post

The Hot Person


Sarah Afiqah Sofee

Hey! I'm sara, Lives in perak, Malaysia. And I love blogging! welcome to my world :)

The Navi

••► The Hot Me

••► Boyfriend ♥ Girlfriends

••► Speak & Darlinks

••► Entry

The History

••► UNTITLED
••► okay fine
••► my heart is bullshit
••► ok dia pulak :'(
••► NO TITLE
••► ta payah pegi lahhh
••► LOVE is
••► keboringan melanda -______-'
••► untitled
••► back to december

Big Thankies

Skin Made By: Nana Asha
Backgrounds and Header: Made By Nana Asha