BitterSweet Memories



UNTITLED
11 Mar 2012 | 23:50 | 0 comments


Tak sah post aku kalau tade gambar (Y)

heyyloo cecomel sekalian .
keyh lame tak update . :3
weyh weyhh blog kita dah baru 
pakwe kita pun dah baru . heeee >_<
*blushing . k gedik
pakwe lame ?
pakwe lame sudah KUceraikan talak sepuluh  :)
dia bukan nak kat aku pun . :)
keyh cerita lama . 
LET BY GONE BE BY GONE
I have strong enough to 'putus cinta' again .teheee
aku harap aku tak putus cinta lagi :'DD
penat doh nak nagis . 
kawan aku cakap aku nih mudah jatuh cinta. keyh memang betol pun . 
harini kapel esok clash pun aku nagis mcam relay tu 100 tahun (Y) 

ehh kita nak show off sikit kita punya pakwe baru tu . boleh kan ?
mestilah boleh dah nie blog aku (Y)
tade hak kau nak halang . *ecewahhh :3

*baru lepas jadi model majalah remaja (Y)
tipu jea (Y)

daripada FAKE become TRUE
ape yg fake yg true tu ?
tehee dia mintak buat fake relay memule
pastu pastu pastu
kapel . hahaha
keyh ape yg aku tau dia dah masak nan pompuan . aku pun dah masak nan laki sebenrnye .(Y)
tapi aku tau dia mcam mane . aku dah kenal dia dalam dalam . tehee
Boleh tak kalau aku nak beharap dia laki last yg aku ade ? :'>aku penat nak nagis sebab lakiaku penat nak tampal tampal hati aku balek bila dia hancuraku penatboleh kan kalau aku nak beharap dia laki last ? :'>
keyh yg aku tau aku sayang dia :'>
cepat sngt ? biarkan . kate senang jatuh cinta
hahah 
kecik kecik dah mengatal . :'p
aku memang gatai punggg . kbyee :'>




Older Post | Newer Post

The Hot Person


Sarah Afiqah Sofee

Hey! I'm sara, Lives in perak, Malaysia. And I love blogging! welcome to my world :)

The Navi

••► The Hot Me

••► Boyfriend ♥ Girlfriends

••► Speak & Darlinks

••► Entry

The History

••► okay fine
••► my heart is bullshit
••► ok dia pulak :'(
••► NO TITLE
••► ta payah pegi lahhh
••► LOVE is
••► keboringan melanda -______-'
••► untitled
••► back to december
••► MALAYSIA BOLEH

Big Thankies

Skin Made By: Nana Asha
Backgrounds and Header: Made By Nana Asha