BitterSweet Memories



Untitled
28 Jul 2012 | 07:20 | 0 comments
assalamualaikum
salam sejahtera, salam satu malaysia, salam perak aman jaya
menulisnya saya diblog kerana tiada diari dan menulisnya saya di blog kerana ingin bercerita -.-

hyee korang yg ada pakwe tu , seronokkan ?
boleh sharing ceria , mengadu , mengedik, memanja semua tu .
aku takde :') crush je mampu . tp crush pun tak pandang aku . sedih :'D
 Aku pun teringin jugak nak macam tu tp apakan daya , nobody want me . tak laku . haha sedehh
 
fikry ? 
dah clash dia yang mintak :')
ahrep ? 
dia ada mintak couple balik tp aku taknak .
aku takut . takut dia buat benda yang sama, tambah2 jauh, lagilah taknak 
sorry ahrep :'(
crush ?
aku selalu cerita kat rem,ila,syaza,shikin pasal crush aku, dorg pun dah jemu dgan nama tu ,
tp aku ? aku tak tau kenapa aku tak jemu dgan nama tu , kalau boleh tiap masa aku nak sebut nama tu .
haritu aku ada mimpi aku dgan crush aku couple :o
esok aku cerita kat rem , rem ckp better luahkan perasaan aku kat dia
aku taknak , aku lebih suka macam ni dpd aku luah nanti dia jauhkan diri dpd aku :')
 
hm aku tak berhak bahagia ke ?  tak layak ? :'/
aku pun nak bahagia macam org lain jugak. 
single is better than couple ? tak jugak kalau ada crush macam aku ni
 Dear crush , sometime we are friend sometimes we are more than friend 
dengan org lain aku just cakap suka , tp dengan diri aku, aku terpaksa mengaku aku sayang dia . 
aku tak boleh tipu diri aku sendiri . 
bila aku nampak dia automatik jantung aku , hati aku lain .lain dpd biasa . 
bila aku nampak dia aku rasa something yg aku pernah rasa bila dgan ahrep dulu :'(
yea aku sayang dia. 
 
aku sayang dia sekalipun tak boleh ubah apa2 . sbb crush dah ada crush . poor me :')
 aku ego ke sayang dia yg tak sayang aku ?
aku salah ke sayang dia ? 
sorry kalau salah aku , aku tak boleh halang perasaan ni :'(
aku cuba buang , aku cuba abaikan perasaan tu tp aku tak mampu :'(
aku tak boleh buang dia , dia dah melekat macam aku pakai gam gajoh , payah nak buang ;'(

awek awek ni selalu ada dgan aku :') tp kat sekolah je
kat rumah aku sesorg , bila aku sesorg mulalah ingat crush pastu hujannnn :(
hm crush please say that you hate me :'/ senang sikit aku nak lupa kau . 
 
hm sungguh tak seronok ada crush , sakit yang amat T.T
Dear crush , I hope you know , I hope you can see my love for you . I hope :'/
Imissyou
kbyee T.T

cinta adalah caraku bercerita tentang dirimu ,caraku menatap kepergianmu dan cara ku tersenyum saat menatap wajahmu .







Older Post | Newer Post

The Hot Person


Sarah Afiqah Sofee

Hey! I'm sara, Lives in perak, Malaysia. And I love blogging! welcome to my world :)

The Navi

••► The Hot Me

••► Boyfriend ♥ Girlfriends

••► Speak & Darlinks

••► Entry

The History

••► untitleduntitled
••► Ohh UPSI
••► UNTITLED
••► okay fine
••► my heart is bullshit
••► ok dia pulak :'(
••► NO TITLE
••► ta payah pegi lahhh
••► LOVE is
••► keboringan melanda -______-'

Big Thankies

Skin Made By: Nana Asha
Backgrounds and Header: Made By Nana Asha