BitterSweet Memories



untitleduntitled
30 May 2012 | 18:43 | 0 comments
HYE kawan :')
penuh bermakna kan ayat gambar atas , aku buat gambar ni timeline cover photo aku , mana gamba ahrep ?
ahrep dah jadi laki orang , syiok jea aku dia mintak putus , lahaiii
aku mmg dilahirkan untuk jadi makwe segera dia pun . KANN ?
lantak pi kat dia , asal bahagia :3
waktu dia mintak putus boleh bayangkan lah kan apa jadi kat perempuan normal yg ditinggalkan ,
penat woo aku nagis , sian kat aku :'/
dia mintak clash sbb 'dia bukan lagi diri dia yg dulu' act aku tak paham pun maksud tu tp aku paham yg dia mmg taknak kat aku dah :'>
waktu dia mintak clash hari jumaat , aku kat kampung , dia sent kat fb je ,aku tak tau then isnin tu aku main calling calling dgan dia terus dia mintak putus semua tu :'/
dalam otak aku mmg dah pikir dah yg dia buang relay/remove aku , 
aku balik ipoh aku online aku nampak relay dia dah lain , aku komen kat relationship status 

-k tahniah :)
-fake je ok
-sikit hari lagi real la tu . kan ^.^
-kalau tak mcm mana 
 -something wrong
terus tak rep , kenapa something wrong ? sbb aku kapel dgan dia atas dasar fake relay :'>
aku online twit + fb aku jumpe syera , aku jumpe futon ^.^ aku jumpe fikri ,aku jumpe remm aku jumpa farah aku jumpa tu aku jumpa ni :3
diorg buat aku lupe kenape aku sedih
they give me a lot of spirit *broken english
lepas clash tu aku buat status cenggini , boleh nampak kan betapa murni nye hati aku ni , 
haa haa muntah kat tmpat lain . peace

  
Rem :') Dia bestie aku kat sch :') 

futon >.< Fatien nadia :)

  wuu sayang syera :* kalau tak nampak jugak eloklah pegi pakai 4 mata . 

beruntungnya aku ada diorg :')
ce kalau waktu aku clash tu aku tade diorg , ape jadi kat aku ?
ada tak aku kuat mcam sekarang ? tak kan ,
takkan , sbb kekuatan aku , kebahagiaan aku semua dtg dpd diorg :'>
wuu pandai aku buat ayat mintak kan <3

Fikri suruh aku delete semua bnda berkaitan ahrep yg ada kat fb aku tu
licin semua aku delete , muka muka aku yg 'comel' pun kene delete sbb ada nama ahrep
k tape lepas ni letak nama DIA pulak  ^o^'
twitter aku kalau tak background ahrep , fikri suruh tuka juga , aku mintak gambar lawo lawo dia bg gambar dia :3
aku pun letak lah gambar dia . dia pun nak jugak letak gambar aku kat background dia , ewahh
haaa Sweet kan *mata keatas tangan dibahu
pastu aku buat status via superman , ada org nak jadi superman aku woo

kunci ? :')


aku suruh fikri tu cari kunci tu , aku ingt dia main main woo 
semalam dia cakap dia fallin dgan aku . 
aku nak gelak ke aku nak menjerit , aku buat muka :O aku depan lappy ni -.- 
dia kata lagi *ingat aje apa dia kata :3 sejak letak background tu dia jadi jeles bila aku lebih lebih , ehh 
ada jugak org nak jeles dgan aku kan :'D
 weyh aku malu lah wei nak cerita part ni , kahkah
agak ajaib bila aku malu ni :3
 kita married terus lah yea :D

 
dia buat aku tido lambat semalam :3
dia buat aku sengih sorg sorg semalam -..-
dia buat aku ingat kat dia je -,-
:O apakah itu ? adakah itu cinta :O

k dah aku tulis panjang panjang pun tade org nak baca , sedihh woo :'(
nak tuka nama blog :')
-,- be mine ahrep --> be mine fikry :')
kah kah gedik jea :3


Aku manusia biasa .
Yang tak sempurna , kekadang salah
Namun dihatiku anya satu
Cinta untukmu ,
Luar biasa (:




Older Post | Newer Post

The Hot Person


Sarah Afiqah Sofee

Hey! I'm sara, Lives in perak, Malaysia. And I love blogging! welcome to my world :)

The Navi

••► The Hot Me

••► Boyfriend ♥ Girlfriends

••► Speak & Darlinks

••► Entry

The History

••► Ohh UPSI
••► UNTITLED
••► okay fine
••► my heart is bullshit
••► ok dia pulak :'(
••► NO TITLE
••► ta payah pegi lahhh
••► LOVE is
••► keboringan melanda -______-'
••► untitled

Big Thankies

Skin Made By: Nana Asha
Backgrounds and Header: Made By Nana Asha