BitterSweet Memories



my heart is bullshit
12 Feb 2012 | 23:33 | 0 comments
kenape mesti aku rasa lagi semua ni ?
kenape mesti aku rasa benda yang sama ?
kenape mesti aku jadi macam dulu ?
kenape aku mesti menangis lagi untuk laki ?
kenape mesti aku sayang lelaki yg dah terang terang buang aku ?
kenape mesti aku ?

CUKUP senang untuk kau buang aku 
CUKUP senang untuk kau cari penganti aku 
CUKUP senang kau tipu aku jugak :>

kau kate kau taknak kapel dah kan 
KAU KATE MACAM TU
sokay . aku engt benda tu sampai mati
terima kasih sebab tipu aku
terima kasih sebab mainkan aku
terima kasih buang aku
terima kasih juga kau bagi balek hati aku yang hancur tu
AKU HARGAI ITU :>

aku harap kau pun kene mcam tu 
bukan doa aku . tp mmg nanti kau akan kene 

what go around come around
sokay weyh 
memang hati aku ni plastik .
boleh jumpe kat tepi jalan 
kutip then buang
MEMANG HATI AKU MCAM TU
murah jea hati aku nih . pasar malam pun ade jual 

tapelah weyh bia aku sayang kau diam diam
KESIAN gila kat aku sebab sayang pakwe org . hahah
kesian kan . dah nasib nak buat camne kan :D

k for the last time I LOVE YOU
aku tak cakap dah lepas nih . 

wahai hati yang menyayangi dirinya .
berhentilah menyayangi dirinya yang tak mungkin menyayangi dirimu lagi
wahai minda yang menyimpan segalanya
berhenti mengigati dirinya yang tak mungkin mengigati dirimu lagi
berhenti menyayangi dan mengigati dirinya yang tak mungkun menjadi milikmu lagi . 
kbye T_T









Older Post | Newer Post

The Hot Person


Sarah Afiqah Sofee

Hey! I'm sara, Lives in perak, Malaysia. And I love blogging! welcome to my world :)

The Navi

••► The Hot Me

••► Boyfriend ♥ Girlfriends

••► Speak & Darlinks

••► Entry

Big Thankies

Skin Made By: Nana Asha
Backgrounds and Header: Made By Nana Asha