BitterSweet Memories



Welcome 2013
31 Dec 2012 | 05:29 | 0 comments

Hey Assalamualaikum
lama tak update blog *cuci sawang*
today the last day of 2012.  lagi bape jam je nak masuk 2013. wuu wuu wuuuu
post yang ni aku rasa sangatttttttttttt lah panjang, RASA k rasa :3
so kalau rasa meluat dgan aku, tanak baca tekan pangkah atas belah kanan tu, settle

How about your 2012 ?
its good ? bad ? sedang2 ? okay rojak sampai.
banyak moment aku untuk tahun ni, and aku rasa tahun ni tahun paling best pernah aku ada sepanjang 16 tahun aku hidup -.-
esok 17 belash :O SPM SPM T^T
yelahh, kalau dulu, aku kawan dgan 5 org, 5 org tulah sampai habis tahun, sekarang semua aku kawan.
daripada tak rapat jadi rapat.


Best example, Santalia, kelas aku. nampak tak mesra kami ? *mcm kelas aku je*
gambar atas ni waktu last day tak silap aku, ntah aku pun lupa dah.
kitorg buat cement ferro, alahh kerusi batu tu. get it ? okay.
sebelum2 ni aku tak pernah rapat dengan budak kelas aku yang sebelum nih macam mana aku rapat dengan deme nih, seriously tak. 
terlalu lalu lalu rapat sampai aku ada 2 ex dalam kelas nih -_____-
tahun ni tahun paling banyak aku spent time dengan kawan2 aku,
dulu aku baik je dduk rumah, sekarang sebaliknya :3
Wish we luck in SPM 2013 :')


Ini S.A.M :)
yang tu sarah, yang tu ain, yang tu miza=SAM =D
abaikan muka aku tu, nak buat muka comel tapi tak reti jadi gitu ahh K -.-
aku dgan miza tu since form 2, dengan ain baru tahun lepas 
kalau tak aku kelas lain, dorg 2 org sama, then aku mntak tukar kat cikgu semata2 mata nak dgan diorg
haha lulz
lagipun kelas lama aku akaun + ekonomi asas, sumpah tak minat
aku minat sains even tak penah score T,T


Tu miza, tu ain, tu shikin, tu syaza, tu jemahh
dengan syaza tahun lepas, dengan shikin dari fom 1 tapi terpisah kelas 2 tahun. hisk hisk,
bergabung balik sekarang xD
dalam kelas cikgu tade, berlima buat group sesi 'perbincangan' bermula.
they know everything about me, dari adik bradik aku sampai lah ke crush, semua tahu (Y)

Tahun ni tahun paling banyak crush HAHA lol
tapi semua tanak kat aku HAHA T.T
3 org je :D
crush paling lama 5 bulan -.- kau tahu aku crush kat dia 5 bulan T.T
sampai aku jumpa crush baru,
crush baru 2 bulan lebih dah :'(
and the last dia cakap dia lebih HAPPY 'alone' *turn on lagu patah seribu
kau tahu kan sedih dia macam mana. cewahhh mcm couple haha
kalau dah gitu rasanya tak perlu lagi kan aku still dalam life dia. kan kan kan :')
hurt much
abaikan, dah selalu kene mcm ni, dah biasa :3
k tutup pasal crush. move on even hard :'3

K 2012. banyak sangat moment sampai aku lupa apa nak ditulis :D
Aku harap tahun depan takde lagi airmata, takde lagi sakit hati,happy all the time. HARAP. harap jelah kann
tahun depan SPM, lahaii tak rasa nak habis sekolah lagi  :(
aku baru dapat life aku sebagai pelajar, sebagai remaja kat sekolah tahun ni,
aku baru dapat. sedih kan :(
lepas spm semua buat haluan masing2, takde dah baju sekolah dah, takde nak gosip2 selalu. eh ?
hm 'azamm' aku tahun depan nak belajar leklokk, tanak memain dah.
apa yg ingt aku cakap mcm ni waktu nak pmr dulu tp hakikatnya tak buat pun :3


Selemah lemah manusia adalah orang yang tak boleh mencari sahabat, namun, orang yang lebih lemah ialah orang yang mensia siakan persahabatan

Tiada yang lebih indah dalam kehidupan ini melainkan dapat mengenalimu, sahabat :')

Apabila kita ingin berteman, janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin satu kelemahan, kau mungkin akan menjauhinya.
andai kau ingin berteman,janganlah kerana kebaikannya. kerana mungkin dengan satu keburukan, kau akan membencinya.
Andai kau ingin sahabat yang satu, janganlah kerana ilmunya, kerana apabila kita buntuk kau mingkin menfitnahnya
andai kau ingin seorang kawan, janganlah kerana sifat cerianya, kerana andai dia tak pandai menceriakan, kau mungkin akan menyalahinya.
Andai kau seorang sahabat, terimalah dia seadanya kerana dia seorang sahabat yang hanya manusia biasa, jangan diaharapkan semuanya sempurna kerana kau juga tidak sempurna.

Secebis rindu membawa seribu makna, sedetik rindu adalah satu perjuangan, satu ingatan bersemi dalam doa dari sahabat untuk sahabatnya 

 gambar tade kene mngena, aku nak ayat tu., haha okay gambar ade jugak :'|



last post of 2012 end with, Assalamualaikum and Good luck for PMR and SPM candidates next year and happy new year. kbye :')





Older Post | Newer Post

The Hot Person


Sarah Afiqah Sofee

Hey! I'm sara, Lives in perak, Malaysia. And I love blogging! welcome to my world :)

The Navi

••► The Hot Me

••► Boyfriend ♥ Girlfriends

••► Speak & Darlinks

••► Entry

The History

••► untitlesuntitled
••► Untitled
••► untitleduntitled
••► Ohh UPSI
••► UNTITLED
••► okay fine
••► my heart is bullshit
••► ok dia pulak :'(
••► NO TITLE
••► ta payah pegi lahhh

Big Thankies

Skin Made By: Nana Asha
Backgrounds and Header: Made By Nana Asha