BitterSweet Memories



ta payah pegi lahhh
14 Jan 2012 | 05:13 | 0 comments

arep baru buat operation 'change face'

okay ini malam aku nak story pasei abey atas tu
tadi tengah tengah aku balut buku adek aku teringt yg aku tak on phne
bile aku on ade mcg nyer dari bini nyer faizal nh
bini dy tu aku pngil E jelah eyh :)

E : sara.. hmm :-(
aku : np nh ?
E : faizal.. hm hari isnin dy da nak pgi sekolah teknik , dy dpt surt tawarn tgah hari tdi , sedey lah
aku : lahh ta dapt hang usha dy dah , ckap kt dia tayah pegi
E : tulah sedey semuanya da tade , tgok aku da ngis da nie 

aku tulis bulatbulat dengan ape yg aku text tadi
sempat lagi aku suruh jgan pegi.. hikhik

mcg mcg tu then E ckap nak mcg faizal nh untuk last time
TETIBE aku sebak.. :'(
dalam sebak tu aku belawak KONON suruh E kirim salam kt faizal and say 'i will miss you'
dy pegi ckap cmtu kat faizal nh.. malu aku haha :3
then E rep kat aku dy kate faizal ckap thanks sory tak dapat bg cupcake
sumpah tak tipu aku rase nak ngis :'(

cupcake yang aku mintak waktu dy dapat kelas katering
bile aku online fb aku nampak komen yg dy bg kat aku
dy suruh aku jadi sarah yang dulu , yang kepoh tu
menangis terus aku ;'(

ni baru kawan nyer arep , kalau arep yang pegi ?
meraung aku , pehtoe kat sekolah gataigatai usha kelas dia yang tade dia
ehh ape aku merapu
balikbalik

nihh faizal
aku tau hang bace hang jangan nak buatbuat tak bace pehtoe bg malu aku
hahah
hang tuka skolah nt jgan lupe kat aku taw taw taw
engt muke aku yang comelcomel tak brape comel nh
aku baru jea jumpe hang jumaat lepas mintak cupcake
tgok hang nak pegi dah
sedih aku , :'(
hang dok sane leklok auwp , jgan nak mengatai dengan pompuan laen
aku bunuh hang kang.. hahah
aku cube untuk jadi sarah yang mcam hang mintak tu..
sarah yang kepoh :')
nah aku mampu bagi gambar jea.. simpan dalam poket :')

mcam aku jea awek dia.. haha
awek dia tade pun over mcam aku :'D
okay stop sini
tulis panjang panjang aku tak larat nak lap air mate nh HOHO
 overnyer aku.. HAHA
tape untuk kawan ;')

Kbabai
malas nak beroveran menangis :'D
Faizal : jumpe cuti raye cine nanti :p
:')




Older Post | Newer Post

The Hot Person


Sarah Afiqah Sofee

Hey! I'm sara, Lives in perak, Malaysia. And I love blogging! welcome to my world :)

The Navi

••► The Hot Me

••► Boyfriend ♥ Girlfriends

••► Speak & Darlinks

••► Entry

Big Thankies

Skin Made By: Nana Asha
Backgrounds and Header: Made By Nana Asha